Czy w dobie internetu wielkoformatowy plakat jest wciąż trafionym pomysłem na reklamę? Jak wpływa on na postrzeganie marki?

Reklama jest ważną częścią strategii firmy. Za jej sprawą możemy dotrzeć do bardzo wielu ewentualnych odbiorców swoich usług. Czy natomiast w czasach, gdy króluje internet dobrze dobrze pełni swoją funkcję billboard?


Niektórym się wydaje, że niekoniecznie jest to dobry sposób na reklamowanie się wśród odbiorców.


Natomiast, jeżeli ktoś sobie przypomni na ile często zwraca się uwagę na duże powierzchnie służące do reklamowania się, atakujące nas zewsząd, to stwierdzą sami, że faktycznie ma to swoje uzasadnienie. Jeśli chodzi o billboardy Kielce jak również inne duże miasta mają tego typu reklam sporo. Ich popularność z pewnością może świadczyć o tym, iż spełniają one swoją rolę. Natomiast należy faktycznie postarać się jakąś rzeczą skupić uwagę przechodzących osób, gdyż kolejny, niczym nie wyróżniający się plakat nie załatwi sprawy. Przekaz musi nas zastanawiać, musi być intrygujący, zaciekawiać. Ma być dość krótki oraz chwytliwy. To wielka sztuka, aby tego typu połączenie paru słów oraz obrazu przełożyło się na zdobycie zainteresowania.


mieszkania
Twórca: Luke Lawreszuk
Podpatrzone na: http://www.flickr.com


Dodatkowe notki

Bazy typu B2C - a więc, bazy konsumenckie "na już" albo na "wyjątkowe zamówienie"

podczas szkolenia
Twórca: Sebastiaan ter Burg
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Dosłownie każdy, kto tylko zakłada firmę dobrze wie, jak ważne jest uzyskanie klientów - od tego w rzeczywistości zawsze zależy cała przyszłość posiadanej przedsiębiorstwo.


Jeżeli chodzi o billboardy Sosnowiec tak jak inne miejscowości, przeznaczają na taką formę reklamy sporo przestrzeni miejskiej. To daje ich twórcom spore pole do popisu. Reklamodawcy z chęcią korzystają z wielkich plakatów dla ugruntowania w umysłach klientów pozycji takiej marki.


Ta znajomość marki może się właśnie ujawnić w czasie dokonywania wyboru w sklepie pomiędzy dwoma produktami w tej samej cenie. Mamy raczej tendencje do kupowania produktów, jakie już są nam znane. Dlatego billboard stale jest świetnym pomysłem na rozreklamowanie marki.
18-01-2018
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.