Reklamy
telebim
Twórca: Piotr Drabik
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Reklamy na telebimie, jakie na dłużej pozostają w pamięci konsumentów.

Wszystkie reklamy na telebimie, które na dłużej zostają w pamięci odbiorców to reklamy dobierane najczęściej przez inicjatorów różnego rodzaju wydarzeń. Tym bardziej, jeśli jakieś zdarzenie będzie mieć pierwszą edycję to należałoby skierować uwagę na to, by zostało optymalnie zareklamowane. Ulotki a także standardowe plakaty już nie wystarczają, bo odbiorcy są bardziej wymagający.
apartamentowiec
Twórca: Belgravia Polska
Podpatrzone na: Belgravia Polska

Reklama bywa jednym z podstawowych elementów w handlu

Bez niej normalnie handel nie istnieje. Właściwie nie znajdziemy takiego produktu, którego nie można by reklamować.


billboardy wejherowo
Podpatrzone na: pixabay.com

Reklamy outdoorowe

Aktualnie jest wiele nośników reklamy outdoorowej, dzięki którym można dotrzeć do odbiorcy. Formy reklamy outdoorowej powinny być dostosowane do miejsca, w którym się znajdują tak, by były jak w największym stopniu czytelne.
mieszkania
Twórca: Luke Lawreszuk
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Czy w dobie internetu wielkoformatowy plakat jest wciąż trafionym pomysłem na reklamę? Jak wpływa on na postrzeganie marki?

Reklama jest ważną częścią strategii firmy. Za jej sprawą można dotrzeć do całej masy ewentualnych odbiorców naszych usług. Czy jednak w czasach, gdy króluje internet dobrze spełnia swoje zadanie billboard?


Czy w dobie internetu wielkoformatowy plakat jest wciąż trafionym pomysłem na reklamę? Jak wpływa on na postrzeganie marki?

Części z osób się wydaje, iż niekoniecznie jest to najlepszym sposób na zaistnienie wśród odbiorców.
wydatki

Jakiego wariantu promocją jest reklama przedmiotów albo świadczeń na billboardach?

Jeszcze nie aż tak dawno, tylko w latach 80-tych XX w. ulice naszych miast były szare oraz smutne. Tak zwana promocja zewnętrzna, czyli taka, jak np. billboardy czy plakaty oczywiście istniała, ale była zastrzeżona dla monopolistów w swoich branżach, zatem dla spółek, które nie posiadały najmniejszej konkurencji, przez co interesanci i tak byli zmuszani do korzystania z ich usług.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.