Język
praca
Twórca: Michael Coghlan
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Dlaczego warto wdrożyć różnorodność do personelu?

Dynamicznie przekształcające się otoczenie pracy powoduje, że pracownicy szybko zmieniają swoje miejsce a nawet państwo w poszukiwaniu sprzyjających warunków zatrudnienia. Przedsiębiorstwa stoją zatem przed utrudnieniem dużej rotacji cennych pracowników. W szczególności widoczne jest to w dużych firmach, gdzie współpracuje międzynarodowe środowisko.
Druk
Twórca: Peter Kofler
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Skuteczne sposoby na reklamę

Zewnętrzna reklama zwana jest z języka angielskiego outdoor lub reklamą uliczną.


Skuteczne sposoby na reklamę

Outdoor znaczy reklamę, która jest eksponowana na zewnątrz na planowo do tego określonych nośnikach reklamy: billboardach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zainstalowanych na wiatach przystankowych albo kioskach, tablicach elektronicznych czy też telebimach.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.